Hey shorty

Alltså. Livet äger ju för mycket.

Jag har varit ledig idag. Var förberedd på jobb imorn, men ICKET! ÄR LEDIG! Och jobbar inte ens i helgen? Kan livet rocka mer? SVAR: NEJ!!!!!

Passade på att sooova som fan imorse. Halv 11 väckte Rebecca mig men det var lika bra, är ändå utvilad. Passade på att fara och träna senare, har inte gjort det på ett tag och satttaaan vad jobbigt det var! Omfg liksom.

Ja, mer spännande än så blev det väl inte? Vi stänger 3 varje dag den här veckan, och förmodligen nästa också. LIVET ROCKAAAR JUUU!!!! Nu måste jag bara planera hur fan jag ska göra alltså. Jag vill bort. Men ah wtf. Dålig planering á la Camy men det är inte ovanligt. Imorgon ska jag till tandläkaren, dom ska se om dom kan ta bort min fucking-tandställning i under-fucking-käken men jag har redan svaret på papper. Och jag vet exakt vad dom ska göra. Den kommer inte åka ut imorgon alltså. Tänk vad jag hoppades för 2 månader sen. Fail!!!!

Hadi bye.


Jag har hittat en till här i världen som uppskattar min horisontella garderob, hihi! Jag tycker även Pia och Rebosh borde lägga märke till GENPA-påsen. HAHA

Kommentarer
Postat av: pia

GENPAAAA <3

2010-12-14 @ 21:21:47
URL: http://pialiv.blogspot.com/
Postat av: rebecca

HAHAHAH GENPA HAHAHHA

2010-12-14 @ 21:26:14
URL: http://ribekao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0