Friday

Äääääntligen fredag!

"Och huuur kan du tycka det?" tänker ni då, eftersom jag påstår att hela världen vet att jag jobbar imorgon.

Jo, för att jag ska ut med Emmelie och Johanna, dricka lite Emmeliedrinkar (inte för många såna HOPPAS JAG?) och gå ut på.... wait for it.... ALLSTAR! Det hade ni inte tippat va? Nä, inte jag heller.

Hoppas bara att jag mår bra imorgon. Om inte hoppas jag iallafall att kvällen blir värd så jag har något positivt bakom det hela. Förresten så slog jag min hand på jobbet i måndags, och fick en jävla bula på handen? VADÅ BULA? Blåmärke hade väl typ varit normalare? Eller, har jag fel?

Nä, nu ska jag chilla tills jag ska börja göra mig fin(ast). Slog mig just att jag har kvar ett plåster på foten som suttit sen i måndags? Ewww? Kanske borde ta bort det va? Först ta bort plåster, sen chilla! Fullt schema som ni märker. Usch vad jobbigt.

Hadi bye bye



Juste!

Fick en kommentar i inlägget under, där Anonym frågade hur lång jag är.

Jag är 1.79 meter ovanför markytan, nu ska jag tillägga att jag har suttit och dividerat om jag skulle skriva meter eller centimeter i minst 3 minuter innan jag kom på att 1.79 centimeter inte var speciellt långt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0