Christmas day

Då var juldagen här! Jag har fått fina julklappar, men dessvärre har väl julen i helhet inte varit någon stor hit. Men det kommer den väl ändå aldrig lyckas bli så jag skiter i det. Då bryts ju inte traditionen sååå att säääga.

Har fått b.la: Hårborste (mycket nödvändigt med tanke på min gamla som typ är.. obeskrivligt värdelös), ansiktsvård, nagelvård, halsband från något handmade grejs, smink, örhängen, träningsbag, necessär, pengar, mjukisdress o.s.v. Jättefina julklappar och jag är nöjd!

Ikväll är det utgång såklart. Men det ser oklart ut. Äh, det löser sig hoppas jag väl. Är tyvärr så jävla opepp så det inte finns. Försöker göra något åt detta. Några tips!?!?!? Min crazy motherfucker-lista vill inte hjälpa till... Hadidaaaaaa.






I think I need some booze or whatever

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns fortfarande platser till samma pris!! 1998:- 9 dagar! sneeeeeeella komsi

2010-12-25 @ 20:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0