BIRTHDAY

Vad är det för dag idag? JO DET ÄR MIN JÄVLA FÖDELSEDAG! Nu har jag uppnått den otroligt märkvärdiga åldern 19. Fett va? Nä, inte så värst.

Tänkte visa hur jag har växt upp (utseendemässigt då)


Typ.. 1-2 år? Mat var redan då min största passion. MAT!!!!!!


5 år och helt galen.


6 år och lika galen. Frisyren får väl tala.

(Sen blev jag antagligen för cool för bilder, tills jag blev...)


13 bast och ägde en webcam.


14 år och blev stadsbo. Galet!


15 år och fått liiite vett i skallen. Men inte fullt ut såklart.


16 år och började strax 2an på media.


17 år och skulle snart spendera min första hela sommar i Alanya!


18 år och tog studenten för strax ett halvår sedan.


?
19 år och för tillfället osminkad. D.v.s att jag ser ut som 3 år och är väl inget att hänga i julgranen atm.

Jag blir fan bara snyggare med åren alltså. Jag menar, blir man sådär mycket snyggare för varje år, hur jävla läcker borde jag inte vara när jag är 40? Hohohohoooo, galet! Skoja. Nä, men jag lär väl märka nu när jag ska sminka mig. Hoppas du får en bra födelsedag Camilla! TACK!!! hihi, HEIPPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0