Annoying

Alltså. NU HAR JAG HÖRT DEN DÄR JÄVLA IKEAREKLAMEN PÅ SPOTIFY MINST 3 GÅNGER DEN HÄR TIMMAN! HUR JÄVLA MÅNGA GÅNGER HAR INTE DET BLIVIT PÅ HELA DAGEN??? AAAH! Och vadå krämig god jansson? JANSSONS FRESTELSE ÄR VIDRIGT!

På tal om reklam. Det finns ju även en reklam för någon av alla 1000 elkedjor vi har här i vårat avlånga land, där en 10åring säger priser på diverse produkter. Sen säger en tönt något i stil med: "Så billigt blir det när en 10-åring får bestämma!". ÖH, VA??? OFTA!!!! Vilken normal 10-åring hade bestämt att ett Xbox skulle kosta över 2500:-? INGEN!!!!!!

Tänk vilka små saker som kan göra en irriterad. Nu ska jag dricka mitt té och hoppas på att värktabletten gör sitt. Hejdå. Förresten så kom jag just på att jag är ledig imorgon, WOHOOO LIVET ÄGER!!!


Nu vill jag bara bort. Fint att man kan se fotografens tillstånd på bilden. HA-HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0