Laaaan

Pheeewww, vad jag har ansträngt mig nu, jag skriver ännu ett inlägg! Wiho!

Jag tänkte skriva lite saker som har hänt.. Vi var t.ex på Metro (stooor affär i Oba) och shoppade loss i matväg. Typ tacos, kött, o.s.v. HAHA ni ska veta när man gick in i köttavdelningen där, det var så förbeeeenat kallt att håret på benen bildade en skog och våra tår typ blev iskalla. Nästan.. Men seriöst, det fanns jackor utanför som man kunde ta på sig medan man vistades där inne. Blundade man en liten stund kunde jag se Luleås fula natur framför mig. Ne, nu ska jag inte vara sån.

Vi gjorde iallafall tacos för någon dag sen och det satt finfint i kistan kan jag ju meddela. Jag, Pia och Rebosh åt tills vi storknade och praktiskt taget slickade i oss ostsåsen. Num-fucking-num.

Hmm.. What else? Om sisådär 5 eller 7 dagar är det ramadan, vilket jag ska följa till punkt och pricka. typ.. inte... Hehe.. Vi är även sämst på att sola, så allt är i sin ordning. Vi råkar sova lite länge, och när vi väl tar oss upp så får solen för sig att gömma sig. Vettefan vad det beror på. Jag kanske bländar den.. Aouch. Sorry guys, vet inte vad mer jag ska skriva.. Men jag uppdetarade iallafall!

I'm in Alanya bitch!

Kommentarer
Postat av: Pia

Num num num cheese dip =D

num num nummmmmmmm!!!!

2010-08-06 @ 16:47:30
URL: http://pialiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0