Number one

Å-n-g-e-s-t.

Sitter här och kollar på flygbiljetter hem, troligen är jag hemma om typ 8-10 dagar. Hemskt. Känns mer hemskt med tanke på att Rebecca inte följer med mig, wtf pingisrack ska jag göra när jag kommer hem? Wtf ska jag hem och göra? Wtf ska jag göra där utan min bästa vän? AAAAAAAAAAH! Det kommer stunder jag verkligen längtar hem, men samtidigt så vill jag absolut inte hem. Det är så jävla skönt att vara borta från Luleå så det är sjukt. Varför kommer inte allt jag saknar hit istället? Typ.. griskött, norrmejeriers mjölk och min säng. HEHE, självklart min familj och alla andra jag saknar också. Några miljoner kronor får också följa med, för jag är cok pank. Blah.

Positivt inlägg. Bajs, hejdå!

Kommentarer
Postat av: joje

när du kommer hem kan vi gå till stallet tillsammans om du vill.. :)

2010-08-23 @ 16:47:24
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: gosig

du ska vara med mig. så det så. hälsa på mig. på PORSÖN ;)

2010-08-23 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0