Kobrans katt...?

Fortfarande ingen hembiljett beställd. Men imorgon tror jag det (tyvärr) fixas.
Fortfarande inga pengar. Men inga såna tjänas heller.

Men en halvfull vinflarra och musik med en utgång till hamnen väntas iallafall! Myspys.

Jag blir glad att folk faktiskt saknar mig där hemma, Saras kommentar i något inlägg längre ner värmde faktiskt! :) Jag saknar såklart alla er där hemma, men jag vet att när jag kommer hem kommer jag sakna livet här nere så jävla mycket. Aouch.

Idag var vi med Micaela och Jennifer på Havana Beach Club. Vi är lite halvstammisar där, hähähä. Havet är ju inte min och Rebeccas grej om man säger så. Orka bli saltig av saltvattnet, orka bränna sönder fötterna på 100000 graders varm sand, orka svettas sönder, orka bli sandig. Ni fattar poängen liksom, hehehe.

Nu ska vi fortsätta dricka Küpvinet. Inte det godaste vinet på marknaden, men med lite sprite ordnar sig allt. Allt med alkohol går ner. Något ni borde tänka på. HAHA. Hadi bye bye peepz, ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0