I'm already fucking wasted - so now we dance!

JAJA, det var typ kring 2 veckor sen jag uppdaterade, shame on me. Men jag vet fan inte vad jag ska skriva, och det är sjukt tråkigt när jag inte har bilder + att det är sjukt tråkigt när ingenting händer. Va? Om inget händer i Alanya? Ohja, självklart, men ingenting händer på bloggen, ingen kommenterar, inga bilder, inget speciellt att uppdatera om. Men jag får väl försöka...

Cilla och Ida har åkt hem, Jennifer och Micaela är här sen kring typ 3 veckor tillbaka och allt drama i Alanya fortsätter och förnyas hela tiden, aaaaas usual :D What else liksom? Hahaha..

Det blir Queen's, James Dean, Robin hood varje kväll + andra småställen lite då och då. Självklart blir man stamkund på ställen där man får gratis, betala är ju waay too överskattat. Gratis är det bästa! Om typ 9 dagar fyller världens bästa pluttgullesnutthalleduttsingsgummsipummsibebbe år, PAAAAARDEEEEEY!!!!!!!!!!!!!!!! Fattar ni eller? Rave.

Jag borde typ.. sova nu. Ben çok trött. För er alla som inte vet så betyder çok typ jättemycket på turkiska. Jag råkar personligen missbruka det ordet och säga det hela tiden. çok siktir git. çok yok. çok tuz. çok sus. çok tired. çok blä. çok allt. Men det är ingenting ni behöver lära er, för det är çok wrong. Bara så ni vet. Ta hand om er, lökringar. See ya :D

Kommentarer
Postat av: jojje

du lever, hallelujahh!

2010-08-04 @ 13:00:02
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: Pia

çok sus!!!

2010-08-04 @ 16:37:41
URL: http://pialiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0