Birthday

Happ, då gick det olagligt länge igen innan jag uppdaterade sen sist. Hoppsan..

Igår var Rebbis födelsedag, den firades med en supergod kaka och ballonger som gullPia hade bakat och fixat. Tänk om jag också var så gullig och engagerade mig så. Som jag och Rebecca sa till varandra: Jag skulle aldrig idas göra något sånt för dig. HAHA så jävla söta vi är med varann egentligen. Kram kram.

Nej, men kanske jag ska berätta om gårdagen. Vi började ju såklart fira efter 12slaget när det slog över till den 13:e, då satt vi på Queen's (ja det är sant, vi var där liksom. Shiiiit!) och fick vodkabull efter vodkabull. Sedan gick vi och fick gratis på Robin Hood, vidare till Latino där jag missade när alla pojkarna ställde sig i en halvcirkel och gav Rebecca en drink medans dom sjöng Happy birthday to yooou. Det missade jag p.g.a. min kissblåsa. SHAME ON MY KISSBLÅSA!

Sedan blev det James Dean, nattmat i några timmar på Fast food och sedan gick vi hem. Eller efter halva vägen möter vi Mustafa, och vi åker hem 4 pers på scootern. Det var lite.. trångt.

Igår fick Rebosh iallafall sina presenter, och den bästa presenten var väl den hon fick av Mustafa. Två afrikaner som nuppar. Tror ni jag är lite avis eller? Ska nog gå och köpa mig alla versioner som finns av dessa afrikaner som... nuppar. Ja, iallafall så åt vi middag på.... wait for it... QUEEN'S! Jajebox, det är sant! hihi. Sedan fortsatte vi dricka där, och det blev massa jäääävla tjorv. Vi pinade iväg i ilskan till Robin Hood för en stark jävla drink, och natten blev bara fel. Men det har väl halvlöst sig och jag tippar på att innan ens klockan har slagit 11 ikväll så är allt i sin vanliga ordning igen. Alanya är inte känt för att lämna någon utan massa drama. Jäva dramastad, hahahaha.

Vilket litet inlägg jag gjorde nu. Vilket rörigt inlägg. (Inl)äggröra. HAHA. Piz mf's, puss och kram, syns på stan.

Kommentarer
Postat av: ara

2010-08-22 @ 20:55:48
Postat av: ara

2010-08-22 @ 20:55:48
Postat av: Sara

Nej nu tycker jag att ni får flyga hem. Man glömmer ju nästan bort er!!

2010-08-22 @ 20:56:17
URL: http://jagcyklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0