When you say my name

Yo! Idag blir det att fara till Rosvik med Rebenga och Sunny, där vi ska se Vingar av glas (INGET slår Alexander Skarsgård i den filmen, mmmmm!) och plugga historia. Jag undrar mest hur mycket vi kommer plugga, för motivationen brukar vi glömma någon annanstans när vi väl kommer till skott och ska göra det. Äh, vi lär ju märka!


Jag började fundera på vart Akcent - That's my name tog vägen? Jag menar, ALLT som spelades förra sommaren har börjat spelas på MTV och komma ut på skivor/spotify och allt. Men dom har glömt denna, och det är rätt synd för den är grym. Grymmare än Stereo love och Hot tillsammans, typ.

Fyfan vad den här väcker minnen alltså, helt sinnessjukt!


Kommentarer
Postat av: Signe

Jag funderade också på vart den har tagit vägen :o

2010-04-21 @ 14:56:32
URL: http://signen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0