Make it clear

Jag tänkte bara göra en (eller flera) saker klart för folk. Ingen ska ta detta personligt, vissa av dessa åsikter har ingen ens hintat om. Bara fakta, okaaaj? :)

Ja, jag ska ner till Turkiet i sommar, igen.

  1. Varför?
    Jo, för att jag trivs där. Ända sen augusti 2008 kände jag att: this is the place!
  2. Uh, det är helt sunkigt där!
    Nej, det skulle jag personligen inte påstå. Det är ju en smaksak, och jag tycker inte det är sunkigt! Annars hade jag förmodligen inte åkt dit än en gång.
  3. Ska du typ bosätta dig där hela ditt liv eller?
    Nej, det ska jag inte. Det blir förmodligen min sista sommar där, men en semestertripp eller två tackar jag inte nej till.
  4. Alltså, det är typ turkar där? Uh?
    Va? Är det turkar i Turkiet? :s
  5. Du kan bli våldtagen och bortrövad!
    Jajemen, det kan jag. Det kan jag i Bahamas också.
  6. Turkarna är äckliga och påträngande!!
    Det är upp till var och en, but still: man ska inte döma förrän man träffat på dom. De är som vilken normal människa som helst, och JA det finns störda påträngande puckon till turkar som man bara vill ge en däng. OHJA. Där ska ni inte missförstå mig. Nej, jag är inte där för att träffa mitt livs kärlek. Jag är faktiskt förlovad här i Sverige (HAHA, fake såklart men den ska jag köra på). Men jag vet folk som har träffat kärleken där nere och det är inte heller något man ska döma på förhand. Det går bra för dom, och jag är glad för deras skull att de har hittat kärleken. Inget fel på det, någonstans!
  7. Aja, hoppas du har det trevligt! :)
    Tack, detsamma:D Jag ska ha stört roligt.
HAHAHA jag kunde inte fortsätta vara stenseriös så den sista blev som den blev. Men jag ville bara göra det ovanstående klart för allt och alla. Till och med för mig själv. Ni ser ju att jag fick svar på ett påstående också. Helt sinnes vad man kan lära sig saker :D

I'm in love with this place, like it or not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0