Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire

Herregud, nu har lovet strax gjort sitt, och jag har aldrig mer lov i hela mitt liv. Jag som nyss gick i 5an och tyckte folk som gick i årskurs 9 var i princip vuxna individer. HAHA!

Kom på en grej, när jag satt och klickade omkring i jakt på skor. VARFÖR blir jag inte skodesigner? Jag menar, lyckas dessa, så borde väl jag lyckas?




I brist på snygga klänningar skulle jag nog kunna slå igenom där också. Kanske i stil med denna?:


What do you think? Gölligt det skulle vara att se denna pudding fladdra i sommarens ljumma vindar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

go for it millan ! :)

2010-04-08 @ 23:01:36
URL: http://tittaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0