Face the thing that should not be

Heeey alla glada!

Idag har jag mött upp Siggy stardust på stan, där jag fick mig en ny mascara - vilket behövdes eftersom min gamla var kruttorr och inget att ha. Helt useless med andra ord! Vi satte oss även ner på Börje Olssons med en delad chokladboll och en glasflaskecola som kostade 21 jävla riksdaler! Fattar ni eller? 33 små pluttcentiliter Coca-Cola för 21 kr. Helt sinnes. Var nära att ge kvinnan bakom kassaapparaten en däng, men jag kände att jag inte hade tid med det.

Nä, så var det inte alls. Jag tog min cola och tackade hjärtligt för att hon gav mig den öppnad. Tack kvinnan bakom kassaapparaten!

Idag har jag även upptäckt 2 nya älskare som har tagit klivet in i mitt liv.
Mr. Mannagrynsgröt

En stilig mumsgröt

 

Mr. Star trac crosstrainer

Denna herre kan sin grej

 

Hahaha alltså, denna crosstrainer hade TV!!! (Det var dock brist på antennkablar eller liknande, för det funkade inte:() Och en behållare för iPod, som man kunde koppla i och se på hela skärmen. FATTAR NI ELLER!!! Dagens teknologi alltså. Såhär var det inte när jag var ung. Jag glömde dock kolla om man kunde spela Solitaire i samband med iPoden, det måste jag verkligen utforska nästa gång.

 

Soooo interesting, nu ska jag glo TV. Smell ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0