Have to have!

Jag har suttit och filosoferat såhär på morgonkvisten, och suktat efter saker jag vill ha. Sen var det ju inte i fråga om vad jag vill ha, utan vad jag MÅSTE ha:
  1. Kläder
  2. Smink
  3. Skor
  4. Smycken
  5. Hårspray
  6. Väskor
  7. Skavsårsplåster
  8. Filmer
  9. Underkläder
  10. Extern hårddisk
  11. Kosshörlurar med världens bästa ljud
  12. Kunskaper inom textilhantverk och symaskiner
  13. Sommar.

Anledningar:
  1. Jag kan ju inte fortsätta gå naken, konstigt att jag blir sjuk!?
  2. Sminket börjar tryta och jag ser ut som en treåring när jag är osminkad.
  3. Skor kan man aldrig ha för mycket av. Och nu är jag i stort behov utav studentskor. KOMSI KOMSI TILL MAMMSEN!!!
  4. Smycken är fint?
  5. Sitter inte min lugg på plats kommer jag tappa bort den i denna stad som skapades av orkaner.
  6. Väskor kan man inte heller ha för många av.
  7. Om jag lyckas införskaffa mig skor så måste man ha skavsårsplåster.
  8. Det finns ALDRIG något att se på TV. Och finns det så är det reklam 80% av tiden. Filmer är alltid nice.
  9. Mina underkläder ser ut som trasor. Vädret tar hårt på dom.
  10. Om min dator någonsin skulle få för sig att krascha skulle jag beställa biljetter till Paris för att hoppa från Eiffeltornet, pronto! Och det är väl onödigt?
  11. För att slippa gnäll om hög musik på nätterna. Va? Mina iPodhörlurar? HA-HA, sämst!!!
  12. Min studentklänning var för stor kring brösten, så den måste sys in. Och jag har inte råd med silikonbröst :(
  13. Ni fattar ju.
U-landsproblem, u-landsproblem.. Hur ska jag ha råd?


If I was a rich girl, na-na-na-na-na-na, och några na till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0