Some kind of monster

Hm.

Såhär på kvällskvisten har jag sett på TV och skämtat omkring på MSN, HAHAHA. Sooo awesome. Sen började jag titta på Some kind of monster och efter det rann tiden bara iväg och här sitter jag klockan senare än tänkt, men det sprollar för jag är pigg. Har även hunnit skratta åt alldeles för många ";PppPp;ppPp"-grupper, HAHAHAHA så jävla störda. Älskar't. Men äh, antar väl att det är lika att gå och borsta gaddarna och försöka soooova. Alltid värt ett försök! Godnatters på er.



You still stood there screaming
No one caring about these words you tell
My friend, before your voice is gone
One man's fun is another's hell
These times are sent to try men's souls
But something's wrong with all you see
You, you'll take it on all yourself
Remember, misery loves company

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0