Massive failure

Igår efter vår misslyckade träning (jag stressade inte alls i onödan, DET STÄNGDE KLOCKAN 8!!!) så for jag med Rebecca och gled runt i några timmar (vi har visst ett liv, vad dillar du om!?). JAJA OKEJ REBECCA JAG SKA TRYCKA PÅ DOM ROLIGASTE PUNKTERNA, CHILLA! Jag sov iallafall hos henne, och idag började vi halv 1 eftersom Hans is stuck in Barcelona tack vare vulkanutbrottet. Tänkte bara göra som alla andra (trots att jag var först;)): att tacka Eyjafjallajökull för detta!


Åter till det roliga..
  • Jag skulle kasta ut något genom fönstret (hihi busig), och försökte öppna rutan på en knapp som liknade elhissknapparna. Jag klickar och hör hur det låter lite och tänker: "vafan!? ÖPPNA DÅ!" Så jag hetsar på knappen, och det visar sig att jag inte trycker på "upp" eller "ner", utan på: "lås" och "lås upp". Massivt fail. Rebecca skrattade..
  • När jag skulle gå och köpa nässpray åt familjen Olofsson (2 paket Otrivin) på Statoil så fick jag gå till luckan på sidan istället för att gå in i affären. Jag säger till killen bakom luckan vad jag vill ha, han blippar varorna och tar kort + legitimation. Då ska ni veta att när jag är klar med allt så håller jag i kvitton, leg, kort och börs. MYCKET för att vara mig med tanke på min bristande koordinationsförmåga och liknande. När jag sätter mig i bilen håller jag inte i nässprayen, så Rebecca frågar: "Vart är nässprayen?" "I väskan.. Tror jag?" Så börjar jag panikkolla i väskan och känner i alla fickor "VART FAN HAR JAG STOPPAT DOM!?!?" Och irrar omkring med blicken på backen och allting. Sen visar det sig att killen inte ens stoppade ut nässprayen, dom var fortfarande i affären? Så ALLT var inte mitt fel, bara hälften. Men vem fan betalar för något och sen inte ens märker att hon tagit med sig varorna?... Man kan ju undra.


Kommentarer
Postat av: rebecca

HAHAHAHAH!

det är fan kärlek!

2010-04-19 @ 17:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0