VEM VARE?

Haha gud. Vilken hemsk dag. Hemskt tråkig, hahaha. Jag fick iallafall svar på min jesusfråga, det är ju bra att jag hänger med här i svängarna! Äh, man kan inte vara vis och klok när det gäller allt ;) (speciellt när det inte rör jesus och liknande....)

På tal om köttbullar så har jag blivit en reklampelare till facebookgrupper, men jag älskar dom! Jag slutar aldrig förundras över dom, och den senaste som ristats in i mitt hjärta är: Vem var det som skrämde Rädda barnen? HAHAHAHAHAHA FATTAR NI HUR ROLIGT DET ÄR!?!?!? Vem fan var det som skrämde dom? TELL ME! HAHAHA

Nae alltså. Jag slänger in random bilder från random årtal, enjoy!



Jag, Sara och Louise, 2008



Jag och Ribban steker, 2009



Rebecca och Sanna våldtar en stackars giraff.. Skolavslutningen 2008



Sannababy äter glass, 2008



Siggy stardust och jag, balen 2007



Jag och mina Ray ban, sommar 2007



Jag nyklippt i sthlm, 2007



Rock n' roll på Tidender, 2009



Stekare i Gran Canaria, 1999 eller 2000?



MP3A i måndags. HAHA, vet inte när detta är taget. Okej, det står ju. Skolbarn - 1997.


HAHAHA JAG ÄR TYP MED PÅ VARENDA BILD! Men det är min blogg, så stfu!!!! Jag och Rebecca har faktiskt kommit fram till att man oftast lägger in bilder på sig själv. Jag är inte ensam med att älska sig själv. SÅ DET SÅ! Imorgon drar jag till stugan och jag har köpt ett mobilt internet så jag ska kunna blogga =) HAHA SKOJA, jag kommer inte ens blogga. Trots att vi har internet. Ha en nice påsk / Easter rabbit with eggs.

Kommentarer
Postat av: såffan

HAHHAHA :D:D

2010-04-02 @ 20:29:05
Postat av: Ellen

hahaha "jag och mina ray ban"! Du FATTAR inte hur mkt jag garvade hahahahhhaaha :D

2010-04-04 @ 15:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0