To-ho-rsda-hag

Yo lirare!

Jag är helt inställd på att vara ledig imorgon. Men.. Nae. Däremot har jag 1 lektion (2..) .. men engelskan är inget att gå på tycker jag. Så, 1 lektion! Känns oooovärt, men vi ska se en film och den är rätt viktig att se så jag får väl tvinga mig upp och ta mig till skolan. Död eller levande.

NÅJA, till nyheterna (nyheten)! Jag var glad och nervös förra veckan, det har jag varit tills ikväll. HAHA ja mina nerver är lite som dom är men jaaaaa. Jag är fulländad! Jag bär världens finaste tatuering! Wei-ho! Bild kommer när den är finare än den redan är. Typ läkt och utan plast ni vet. Den som lever får ju se liksom. Och imorgon är det valborg. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0