Those will be the best memories

Jag har sovit som en griiiiiiiiiiis inatt! Inte ett litet ljud har stört min skönhetssömn och jag sov totalt 10 timmar. Är på stört bra humör och ÄLSKAR våren. Det återstår bara 2039487 kg snö som ska smälta, men det drar inte ner mitt humör. Så länge solen skiner och gatorna är bara så är det ett stort framsteg iallafall!

På tal om vår och framsteg så: MP3A, flaket är bokat och pris får jag reda på inom kort, antingen reducerat eller inte. Men det lät som att det förmodligen blir lite billigare. Vi får se! Nu återstår det bara att fixa tillstånd från polisen, komma på sånger och en quote som ska hänga på flaket. En hel del med andra ord, vi borde typ.. fixa det? Hahaha.

Nyss gick jag in på Nellys feeeta rea som skulle vara bäst i världen med de bästa plaggen och bästa priserna (verkade det som på deras mail iallafall). HAHA aaaaw vad fina plagg dom hade reat ut, hur ska jag ha råd med allt? :( NAAT! Hittade ingenting. På tal om kläder ska jag snart hoppa i träningskläderna och bege mig mot gymmet. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0