Tatt-huh?

HAHA HELT SICK!!!!

Inatt drömde jag att jag promenixade hem från skolan, och gick in på en tatueringsstudio för att boka tid för min tatuering (som jag ska göra på riktigt när jag har pengar och liknande). Då sa tatueraren att hon hade tid nu direkt, och då fick jag för mig att hon inte skulle ha nog med tid för att göra den jag egentligen ska göra, så jag gjorde några jävla KRUMELURER I ANSIKTET? Som skiftade i svart och gult? HALLÅ? HAHAHAHAHA!!! När jag vaknade fick jag panik och ställde mig fort som ögat vid spegeln för att granska sidan av mitt ansikte så det inte var förstört av någon ful gräslig krumelurtatuering. Hittade inget, och pustade ut.


Läckert va? HAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0