Rubrik:

Vad är huvudingrediensen i potatismos?
A: Potatis                    B: Mos?

HAHAHAHA herregud. Här sitter jag och avnjuter dagens första mannagrynsgröt, sitter fint i kistan! Annars då? Nä, ingenting händer och ingenting kommer hända. Men jag älskar ändå att det är lov, trots att det är dödstråkigt och stressande inför kommande skolveckor. Har jag gjort läxorna jag skulle göra under lovet? PFFFT, HAHA! Kommer jag göra dom? Nja, tveksamt.. Jag är även konstig i halsen. NÄÄ ÄR DET SANT, ÄR JAG LITE HALVSJUK? Hihi vad roligt. Ja, alltså, mina halsväggar är typ som sandpapper. Märklig känsla. Ljusa toner är inget jag kan ta heller, då låter jag som en tonårspojke i målbrottet :)

Crazy motherfucker är vad jag sitter och lyssnar på nu. Typ en liten tagglista inför roligare tillfällen än det nuvarande jag är insatt i (alltså boooring time), HAHA. Part-heeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0