Pro-blem

Niiiice att det är söndag. NOT! hihi. Seg och tråkig dag, också är det skola imorgon. Men jag börjar fundera på om Hans kommer närvara imorgon, annars har vi sovmorgon till halv 1? Måste ta reda på det! Går ju inte upp 7 i onödan. Sitter inte i skolan i onödan. Lägger inte en tanke på skolan i onödan. Ni fattar ju liksom.

Mina inlägg består mycket utav något jag listar upp. And as we speak, så kom jag just på att jag tyvärr ska ge er en till!

Dagens problem á la Camilla:

  • Jag har ett sår i näsan. DET GÖR ONT!
  • Just i detta nu är jag sjukt kissnödig, men med datorn i famnen och nerbäddad i sängen ser jag det som ett alldeles för stort hinder för att orka ta sig till toaletten.
  • SJUKT sugen på ett tuggummi.
  • Internetet. Behöver jag säga mer?
  • Det är söndag.
  • Det är skola imorgon.
  • Ovetande om eventuell sovmorgon imorgon. Det ger mig en orolig mage. (skoja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0