Pride you took, pride you feel

Jag har nyss kommit hem från stan där vi har gått på ett hemligt uppdrag ;) Okej, det var inte nyss, vi kom hem för typ.. 1 ½ timme sen. Signe hann kirra mitt hår lite, så jag är liiite klar tills ikväll. I will, I will rock you (bam, bam, BAM!).

HAHA sen när vi satt här hemma och drack te så skickade någon ett sms till Signe från ett nummer hon inte kände igen, något i stil med: "Han kanske kan, när är det? :)" och störd som jag är så triggar jag igång henne att svara på detta "felsms" så hon svarade: "Klockan 15 :)" varpå hon fick svar med ett: "idag? :o". HAHA ja, det ena ledde till det andra, tills vi hitta.seade detta nummer. Så var det Linnea. HAHA FAIL! Jajajajaja så går det.


Ikväll kommer bli en bra kväll. CAMILLA GIVES YOU HEEAVYYY BABYYY! .|..| ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0