När?

VÄNTA NU!!!!!


Hallå!?!?!? Jag kör på min replik nu: "Alltså.. Jag fattar inte..." som de flesta i min umgängeskrets har hört en eller flera gånger.

Men allvarligt, är jag dum eller något? Missuppfatta mig inte nu och påstå att jag sitter och fantiserar om jesus och hans vänner, för det gör jag inte. Han fanns inte. Här har vi ju ett motargument till hans levande dagar på jorden:

När fan dog han? Jo, han dog på påskafton, eller påskdagen, någon utav dessa dagar, yada yada.. MEN! Påsken flyttar ju omkring??? Han måste ju ha dött på ett datum? Jag känner mig helt dizzy nu och vet knappt utan eller innan. När dog denne skäggige man som bar klänning? Har någon ett svar till mig?


(HALLÅ DU HAR JU GÅTT RELIGION, BAAH HUR KAN DU INTE VETA? Naw suckers, kristendomen sög verkligen och jag hade väl glömt lyssna, okej? Inget jag kan göra något åt :()

Kommentarer
Postat av: Signe

Men dom (judarna, som jesus var!) har ju kalendern efter månen och vi har efter solen. Därför flyttar det sig lite :)

2010-04-01 @ 19:25:45
URL: http://signen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0