Karate kid

Okej. Jag har sovit, sett på tv, ätit, ätit en gång till? och suttit här. Det var inte det jag skulle göra. Det är därför något ligger och grymtar i min väska.. Det är därför jag i panik försökte komma på något att göra, och detta blev resultatet:


... Okej..
Märk väl att:
  1. Jag har sammanlagt 5 tänder i hela munnen.
  2. Jag tydligen kan karate.
  3. Jag har unibrow.
  4. Mitt hår har blivit så långt att det går under rumpan.
  5. Jag måste ha brytit båda benen i samband med karatesparken.
  6. Historiaboken är större än mig. Hur fan orkade jag bära hem den?
Jag vet att det var en mogen bild, men vad skulle jag ha gjort då!?

Kommentarer
Postat av: Lojs

HAHAHA :D

2010-04-29 @ 18:37:12
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0