It's a cat..?

MOHAHAHA här sitter jag i min lökstol och har slutat för exakt 1 timma och 20 minuter sen. Medans många andra sitter kvar i skolan till 5. Låter mer än hemskt, skulle nog sätta livet till om jag var i den sitsen..

Måndag betydde lika oproduktivt som vanligt, förutom att jag faktiskt skrev klart min writing som jag var lite (läs: mycket) sen med att lämna in. Bättre sent än aldrig :) Jag och Rebecca sov på historialektionen, hon på min axel och jag på hennes huvud. Sen ritade jag en räv bakom hennes öra. HAHAHA! Vi var trötta, okaaaj? Innan det så låg vi med Johanna i soffan. Skoja, vi halvlåg/satt i soffan och tog störda pics. Jag tror jag behöver en fet tillåtelse innan jag lägger upp dom bilderna, HAHA :( Sen gick vi och knäckte en bärs utanför skolans entré. (HAHAHA internt, sorri)

Juste! Jag, Louise, Rebecca och Sanna ska vara med i NSD imorgon. Det handlade om kränkningar via internet och vad kommunen gör åt saken typ. Rebecca sa på pricken såhär: "Jag vill att Örnens alla lärare ska bli vän med mig på facebook". Vi lär ju märka om dom uppfyller hennes önskan :) Nä, så var det inte alls. Men ni vet hur media förvärrar saker och ting? Så bli inte förvånade om ni läser liknande ord i morgondagens NSD. Vet att bilderna mitt face existerar på blev asläckra och jag gör hela tidningen till guld och att den blir såld som smör.

Kommentarer
Postat av: johanna the best

klart du ska lägga upp bilderna ;);););) HAHAH

2010-04-12 @ 19:19:32
Postat av: Louise

Dom fick mig att framstå som jävligt töntig! Haha.

2010-04-18 @ 11:47:19
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0