It ain't my bitch

ÅÅÅÅÅH!

Så jävla trött är jag. Inatt sov jag inte mycket, och när jag kom hem senare idag så gjorde jag middag (såg knappt vad jag gjorde?) och sen skulle jag lägga mig och vila. Undrar vad jag tänkte egentligen, FÖR JAG BLEV FAN BARA TRÖTTARE AV ATT SOVA! Jag blir inte pigg? Irriterande trött känsla har jag nu, mer än vanligt. Det brinner i ögonen.. Och jag kom just på att sista delen av Millennium är idag. HUR ska jag orka se det? Varför lägger jag mig inte? KLSNRFKJSDNFDSKJ. Jag är till och med hungrig igen. WHATTA. Jag blir så irriterad. För att summera detta så har jag kanske vaknat på fel sida. Hejdå.



Jag just nu när jag väger mig

It ain't my fall, it ain't my call. It ain't my bitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0