Inlägg byggt på paranteser

När jag intagit lugnet, så ska jag gå och ta en powernap på olagligt många timmar, men who gives a fuck när det är en fredag? INGEN!

På livskunskapen hade vi föreläsning med nån nisse från LTU som pluggade psykologi, ändå rätt intressant. Fast han var typ några grader smartare än mig och använde sig av termer och teorier som blev kinesiska baklänges för mig. Och på engelskan hade vi sista progress testet, i källaren?? (Och ni ba: lol, källaren, DÄR HAR DU OCKSÅ HAFT LEKTIONER DIN MOPPSKALLE!) MEN! När vi väl kom ner fick vi gå in genom en ståldörr och där stod 2 (om inte fler) ruttna rum lagomt belägna under jorden. Jag anade att dom lurat oss och skulle gasa ihjäl oss.. But here I am helskinnad, så det blev ingen större skada. Ni fattar ju att jag undrade liksom.

Nej nu ska jag äta upp min lunch (mannagrynsgröt<3) och chilla med musik (Low Man's Lyric på repeat) tills jag blir trött och ska ta min välbehövda powernap. Ajdö.

But I lie, lie straight to the mirror
The one I've broken, to match my face





Kommentarer
Postat av: gossi

snygga vi är ;*

2010-04-23 @ 19:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0