I'm madly in anger with you

Varför ska jag faila så ofta? HAHA. Nu tänker ni: "MOHAHA DU SKOLKADE IMORSE, VISSTE DET!"

Eh, NEJ!!!! Jag befann mig på skolan 8.15, men det tog däremot ett tag innan jag tog mig upp ur sängen och faktiskt tvingade mig själv till att behöva gå till skolan. Men det är en annan femma, jag var där iallafall!

Jag kokade nyss gröt (jag kommer snart bli grötförgiftad), och kokade upp lite mjölk.. Eller alltså, jag hällde i mjölk, tänkte låta det sjuda lite och medans det sätta i lite disk i diskmaskinen. Mh. Jag har på musik ganska högt och sen hör jag ett litet: PSSSSCHHH!!!!!!!!...

..."Va? Vad var det?"
Självklart var det mjölken som tagit sig modet att HOPPA ur pannan. Sedan började jag svära men det behöver vi inte gå in på. Så jag har valt att döpa dagens gröt till Eyjafjallajökull. För mjölken fick ju typ ett utbrott och bara sprutade ur kastrullen. Sedan kan vi kalla mig för Etna, för jag fick ett utbrott efteråt. Detta blev typ överkurs, så vi slutar här. Jahej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0