I have to Wiki this

HAHAHAHA jag gjorde nyss en dagens.

Jag gick in i duschen, totally naked... Trodde jag.. Tills jag känner duschdroppar landa på mina sockar. Dock hann jag reagera väldigt snabbt så det blev igen större skada. Men ändå. HAHAHA FAIL!


Jag är glad! Och nervös. Camilla: "Ja e glad å nervös!" Ni: "Varför?" Så säger ja inte ;pPPpPp. HAHA nä fan vad kass. Jag har även för ett tag sen avnjutit en underbar middag vilken bestod av korv made in Pilsner by Bullen. Underbar karl det där, vet någon om han lever än? Inte alla som kommer på att göra världens godaste korv kokad i pilsner. Haha skoja, vet inte ens om det är det som är grejen, varför heter det Pilsnerkorv? I'M GONNA WIKI THIS SHIT OUT!...


.....

..

Jaha. Kul. Min bästa vän och älskare har idag svikit mig för första gången. De förklarar inte varför det heter pilsnerkorv. WTF!!!!! SKÄRPNING! (But I still love you Wiki)...



Tack för maten Bullen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0