I have to punish me, myself and I

Jag ursäktar för nedanstående otroligt negativa inlägg, men det beskrev min irritation till en liten del iallafall. HAHA. Jag somnade iallafall kring 11 (OMG) och vaknade idag kring typpp 9- halv 10 imorse. Sen låg jag i sängen och degade tills nyss när jag klev upp och gjorde mig mannagrynsgröt.

Jag måste egentligen plugga men JAG IDS INTEEEEEEE! Det kommer sluta med att jag inom minst 2 timmar har städat mitt rum bara för att slippa plugga. Är det riktigt illa slutar det väl med att jag typ städar toaletten. HAHA ne det gör det inte alls, då sitter jag säkert här och skriver ännu ett värdelöst inlägg. Och här sitter jag tydligen och lyssnar på "Captain Jack" sen 2 minuter tillbaka. Fyfan, jag måste straffa mig själv nu. Undrar vad det blir.. Baj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0