Home

Helt galet mysigt det var att vara i stugan. Stugvistelse under påsk resulterade mat, godis, cola, påskmust, spelande, korv, skoter, snö, sol, utevistelse och allt däremellan. Underbart!

Det går aldrig att sluta skratta när man är med min familj, mina bröder är helt jävla tokiga och jag har fått ett sexpack nu såhär under påskhelgen. Inte många som har! Men jag satsar på ett tolvpack så det blev att förflytta rooompan till gymmet när vi kom hem.

HAHAHAHA igår spelade jag, pappa, Niklas, Daniel och Emma yatzy. Det var kort sagt helt jävla galet, och från början till slut var det ett totalt oseriöst spelande, så jag kan ju inte såhär på rak arm berätta vem som vann. Ingen tror jag? Daniel drog ett citat värt att skratta åt om man har stört bra humor (och om man var närvarande, sorry guys)

Fem fyror är fler än fyra elefantmyror - Daniel Lundstig, 23.

HAHAHAHAHA ALLTSÅ NI FATTAR INTE! Det slutade med att jag låg på golvet och dog. Men ah, jag återuppstod efteråt. Tur var väl det liksom. Och jag har inte så mycket mer att tillägga. Jo. Det var stört jävla jobbigt att ta igen alla blogginlägg nu när jag kom hem, och jag var nära på att ge upp. Men jag kände mig varken fulländad eller tillfredsställd när jag inte läste allt så jag tog tag i det och det är nu gjort! Tack och hej.


HAHAHAHAHA! Det här snygga mongot är numera svart efter en mysig utflykt under bilen. Cphund :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0