Go!

Ho
ho
ja
ja
.

Efter att jag igår hade länsat min brors garderob på tröjor och accessoarer så drog vi iväg till Josse och Malins partey, vilket var en rolig och lyckad kväll! Slutligen kom Daniel och Emma och hämtade mig och Signe, skjutsade oss hem till staden och vi somnade gott. Eller Signe gjorde det iallafall, jag låg och kollade på TV och försökte sova. Gick si sådär, men tillslut så sov även jag som ett litet barn.

Vi vaknade kring 12 idag och startade dagen med att kolla på barnkanalen där vi fann ett fab-program värt att dö för. Det handlade om lilla Ollie och hans uppväxt, hur han tappade bort sin mamma och blev kvar som ensamt barn kring mystiska vuxna som inte ville ha honom på deras mark. Ollie var för övrigt en struts, så då vet ni vad vi har tittat på för att vara exakt.

Jag mår iallafall bra idag, endast lite seg men såååånt e livet. Hellre lite seg än helt bakis och död, right? Jag ville och träna idag, men jag fick lära mig att man inte ska träna dagen efter. NÄHÄ!!!! Låt mig ha ännu tråkigare en såhär tråkig cpdag som kallas söndag. Usch. Också är det skola imorgon. Fy bubblers, ta mitt liv någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0