Give me some Gossip

Efter att jag gett upp med sovandet och skrattat klart åt dagens tidning så drog jag med Rebecca och Josse till Max. Sedan tillbak hem till mig, där vi åt. Efter det drog vi raggen, tills vi insåg att vi inte borde dra raggen, så vi gick på stan istället och fördrev tiden tills jag skulle vara på Gossip där Emelie skulle öva på frisyren hon ska göra på mig på Gesällen (?). Jag fattade först inte vad Gesällen var och vad det innebar, men det är typ ett slutprov för frisörer. Hon var miiichet duktig, frillan blev asläcker!!! Jag satt där och njöt medans hon slet med diverse produkter och tänger.

Detta är resultatet:




Jag fick typ... Många blickar när jag gick genom stan, och sen när jag satt på bussen, hahaha.

Dagens...
  • tråkigaste: Att 99 % av bussens befolkning var idioter, OCH att jag välte ut en hel skål med sallad på köksgolvet.
  • roligaste: frisyren och misslyckande med namn och citat i tidningen.

Kommentarer
Postat av: sofie

gud vad snyggt och coolt!

2010-04-16 @ 20:06:21
Postat av: Cilla

Shiiit vad fint!! :| Så fåru fan ha det på balen duu!

2010-04-17 @ 00:46:22
URL: http://cillz.blogg.se/
Postat av: elib

gah vad fin frilla!

2010-04-17 @ 12:29:17
URL: http://tittaupp.blogg.se/
Postat av: jossii

jävlar vad nice det blev;D

2010-04-18 @ 13:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0