From the past

Jag får verkligen FRISPEL på internetet här hos mamma. Jag är van med det vi har hos pappa som INTE är trådlöst och flera miljoner gånger snabbare. Här är det handikappat och trådlöst. Det hänger sig, segar och stänger av. SÖTINTERNET, MARRY ME!!!

Sen kom jag på att vi har bilder från stenåldern på den externa, så jag kollade igenom dom. Kul har jag haft iallafall, och jag bjuder på några små bilder:

Jag hemma hos Carro för en herrans massa år sedan

 

HAHA nawww

 

Söt fjortis

 

 

 

En liten Rebecca i sina unga dagar. HAHA NI FATTAR INTE HUR ROLIGT DET ÄR ATT BILDEN ÄR DÖPT SOM: apis=).jpg. HAHA

Det var på denna tiden, om ni fattar vad jag menar. Värdelösa små emofigurer man sa NAAW åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0