Fredagens lärdomar

Man kan ju säga såhär, att jag fick sota för min underbara sömn på 10 timmar jag fick igår. Somnade halv 6 imorse. Så jag stannade hemma från skolan i hopp om att få sova.

Fredagens lärdomar:
  • Sov inte ut de dagar du är ledig, kliv gärna upp 5 en sådan dag så du kan somna i skaplig tid inför skolan dagen efter.
  • Jag har lurat er hela mitt liv, jag heter absolut inte Lundstig, och jag är schizofren. Det är sant, det man inte vet om sig själv vet alla andra.
Ser ni? Mina två egon, Lindström till vänster och Lundström till höger. De e ena goa gubbar.

  • Stanna inte hemma från skolan i brist på sömn och i hopp om att få sova, för Camilla Lindström och Camilla Lundström lyckas inte.
  • Denna Lindström/Lundström tar inte bjästafallet på allvar och tycker allt på facebook är på skoj.
  • Rebecca startar grupper på facebook om folk som luktar illa.

Nu har ni allt lärt er något! Adjöken sa fröken.


Kommentarer
Postat av: sofie

HAHAHAHAHHAHAHA JAG DÖR!!!!

2010-04-16 @ 18:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0