En ful onsdag

Det kändes såhäääääär värdelöst att kliva upp i fet motvilja imorse för att tydligen bara gå på 1 lektion där jag typ satt och nickade för att jag var så trött. Ful är jag idag också. Håret stod verkligen åt ALLA håll när jag vaknade, och jag hörde inte ens klockan förrän det dånade i hela huset?! Också hade jag sånadär mysiga sovränder i hela ansiktet som bildas av att man sover hårt (på alla tänkbara sätt). Sen när jag väl skulle sminka mig så lyckas jag stöta till armen så jag målade mig svart kring HELA ögat. Clownaktigt. Sen när jag fixade till håret resulterade det BAKÅTSLICKAT i hästsvans. Groteskt ful är jag faktiskt.

Egentligen skulle vi ha MPR efter historian, men Hans var i Barcelona? Rätt kul att han i måndags hade glömt att han tydligen skulle befinna sig i Barcelona 2 dagar efter. Men han är ju inte så bright så det förklarar väl saken. Jävla kaffemonster.

Jag och min bror ska ta oss till Rosvik idag, dels för att jag har tråkigt och dels för att hon ska klippa honom, så hon får klippa mig också. Gratis e gott! Också ska jag njuta att jag är ledig imorgon. GUD vad jag älskar torsdagar. Lööööve.



Keep on rockin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0