Celebration

NU idag, den 28/4-2010 ligger det till såhär:
  • Jag har gjort provet jag fasat för i nån vecka
  • Jag har varit och tagit på förundransvärt många BH:ar innan jag kom hem
  • Jag borde sova
  • Jag hinner inte sova nu
  • Jag borde äta
  • Jag fyller 18 år och 4 månader.
  • ... Hmm det var något mer... Jag har glömt..
  • KLART JAG INTE HAR GLÖMT, DET ÄR JOSSES FÖDELSEDAG! GRATTIS HJÄRTAT ♥
Annars då? Jag hör just nu en massa bonkande och bankande och fasade för att bocken bruse befann sig bakom dörren, men då slog det mig att det bara är mina Converse jag nyss slängde in i tvättmaskinen som lever om. Nej, mer intressant än så var det inte. Ska gå ut med lillen en sväng, ta på mig bekväma ruttna kläder och göra mig skapligt fin för att fika på stan. Hej!

Kommentarer
Postat av: joss

HIHIIHHIHIHIHI tack gulle

2010-04-28 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0