Burn

Hola amigos senorita el maco baco gracias por favor.

Tänkte att jag skulle skoja till min hälsningsfras för en gångs skull, och lyckades rätt bra! Fniss.

Fan vad vi pluggade igår alltså. Jag är helt full med fakta och vishet om mellankrigstiden, MVG +++ blir det LÄTT. Naaaaaaaaat, vi öppnade inte ens böckerna. FAIL! Vi tittade istället på Vingar av glas, for ut och raggade i Rosvik med Kim och sen hem igen och såg Eva och Adam. ALLTSÅ EVAS BYXOR ÄR SÅ JÄVLA FULA I DEN FILMEN, FÅR JAG BARA SPY PÅ DOM!?!? DOM SITTER INTE BRA NÅGONSTANS!!!! Och den där jävla Petra. Jag skulle stycka människan om jag såg henne. USCH! Jag blir upprörd. Nu lämnar vi det.

Jag sitter här och väntar på att Signe ska ringa upp mig, eftersom hon typ har svalt telefonen, as usual :) Neees vecka vi har haft när vi har börjat halv 1 i måndags, varit lediga onsdag och torsdag och har 2 fislektioner imorgon. Varför är inte alla veckor såhär? Det skulle vara något! Roligt litet inlägg jag skrev, GIVE US SOME MORE CAMILLA, GIVE US MOOOOOOOOOOOOOOOOORE! tänker ni. JA SEN KANSKE, HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0