Battery

Skrivaren.
Jävlas.
Med
Mig.
Då är allt i vanlig ordning med andra ord. Idag kom nedräkningen upp i skywalken, kändes mäktigt att sätta upp dom. Haha nu ljög jag, jag hängde inte ens upp dom, jag tittade på och njöt. Innan det hämtade jag prövningspapper som jag skulle skriva på och skicka in. HAHA kul att syon skrattade när hon fick reda på vilken kurs jag behövde göra prövning i.
- Vilken kurs är det du inte har klarat?
- Nk..
- HAHAHA hm, jadu.. Jag får se om jag har kvar några prövningspapper.

Nu var det inte så att hon hånade mig eller något, utan snarare läraren. Dom flesta vet väl vem jag pratar om, beloved Tyrann såklart. God bless henne och hennes IGbarn. Jag är ett av dem. Men jag är lika söt för det :) Pösshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0