April fools' day

Inatt har jag sovit som en prins! Ohja, som en p-r-i-n-s. Jag vet att jag borde skriva prinsessa, men då förknippar jag det med vår kronprinsessa Victoria, och hon är rätt ful och ser ut som en man i ansiktet. Jag är ingen girlie heller, I'm the maaaaaan!

Jag sitter här och lyssnar på en så jävla underbar låt, helt sinnes. Jag skulle vilja ställa mig på balkongen och VRÅLA! Jag ryser ända från topp till tå, det är helt sinnessjukt. Men.. med tanke på att det blir så kallt och weird att ställa sig på balkongen i bara handduk så öppnar jag nog vädringsluckan i rummet och vrålar där istället.

Nä alltså. Jag tror min pappa skulle skicka mig till psyket i det fallet, och jag orkar inte idag. Får vråla någon annan dag :)


What else? Det är 1:a april idag, och Carolines födelsedag! This is no joke my friends, she is. HAHA nä men, grattis på dig stumpan! :) Och jag ska försöka lura någon. Förmodligen min pappa med tanke på att han lurar mig varenda dag (typ att han är min pappa... Trooooligt!) haha nä, men han är en jävel på att luras och jag måste ge igen någon gång. Jag måste bara lyckas också. What the fuck pingisrack, nu ids jag inte skriva mer för jag märker att jag inte kommer någon vart. Peace, liars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0