18 eller 180?

Waaah! Fan vad jag har pluggat historia idag alltså. HELT UTMATTAD! Pluggade typ lika mycket som både igår och i onsdags. Flitigt :)

Idag har vi upptäckt dagens fjortisar. Den lilla fjortisperiod man själv hade när man var i sina yngre dagar slår ju inte dagens småbarn alltså, HERREGUD! Jag blir typ nervös av tanken. Haha vad hemskt, jag har typ förvandlats till en pensionär. Men allvaligt.. T.ex. 96or, dom gick typ i 6års sist jag såg dom? Nej, men dom var inte så mycket större än så, och nu har mååånga utav dom förvandlats till störande fjortisar som mixtrat lite för mycket med sminket och ber folk köpa ut cigg åt dom. Naw.

Äh. Jag funderar på att ta en nap. Napar är högre prioriterade än prov, så stfu! Bye.


Här har småfjortisarna sin förebild när hon var 13, SE OCH LÄR! (Var ju tvungen att ta den puttinuttigaste jag hittade för att visa att det är puttinuttigt att vara puttinuttig) Fast personligen tyckte jag sängen var sötast av allt på bilden. kjam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0